четвер, 2 лютого 2017 р.

Тема: “Значення почуттів та емоцій у спілкуванні” (6 клас)


Мета: Ознайомити учнів із значенням почуттів та емоцій у спілкуванні,
навчити розпізнавати різницю між позитивними та негативними емоціями, сприяти усвідомленню учнями необхідності стримування негативних емоцій; навчити школярів оцінювати ситуацію ризику, приймати відповідальні рішення, формувати вміння порівнювати і формулювати висновки.
Розвивати логічне мислення на прикладах впливу позитивних та негативних емоцій під час спілкування на здоров’я та спосіб життя людей.
Виховувати силу волі для формування позитивних емоцій та почуттів, подолання негативних емоцій, виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя та свідоме ставлення до власних вчинків, свого здоров’я та здоров’я інших людей як найвищої цінності.
Учні повинні:
знати:
- функції спілкування
- різницю між позитивними та негативними емоціями
- вплив спілкування на здоров’я
уміти:
- наводити приклади спілкування, що призводять до зниження рівня здоров’я
розуміти:
- необхідність спілкування у житті людини
- наслідки негативних почуттів та емоцій
- можливості людини з позитивними почуттями та емоціями
Основні терміни: почуття, емоції, стрес
Тип уроку – комбінований
Обладнання: підручник, м’яка іграшка „Здоровчик”, презентація вчителя до уроку, “квітка питань”, “глечик емоцій”, плакат „Складові здоров’я”.


Немає коментарів:

Дописати коментар